.

नमस्कार यहाँ लाई स्वागत छ हाम्रो साहित्य सिर्जनामा .

यस ब्लगमा खोज्नुहोस्...

Tuesday, June 15, 2010

गजल


बिधा        
{
गजल
 @
आकांक्षा शर्मा , बुटवल,नेपाल
हाल: जेद्दहा,साउदि अरेबिया
aakanksha_gulf@yahoo.com



 
नढल्दै त्यो घाम समाउने लक्ष्य मेरो।
बहदों समय थमाउने लक्ष्य मेरो।

भेटिउन् राहमा अन्धकार या रात केहि
औशीलाई चिरेर घमाउने लक्ष्य मेरो।

ढल्दैन आकांक्षा भात्किएर सेतु त्यसै
उर्लिंदो खहरे जमाउने लक्ष्य मेरो।

उमाली आक्रोश ज्वालामुखी बन्दै'छु म
अटल् त्यो पर्बत कमाउने लक्ष्य मेरो।

दुरी छ त के भो!असम्भव छैन केहि
शिखर चुमेर रमाउने लक्ष्य मेरो।


Share/Bookmark

0 कमेन्ट गर्नुहोस:

हाम्रो अनुरोध

तपाईंहरुलाई ब्लग

कस्तो लाग्यो

कृपया

आफ्नो राय,सल्लाह

सुझाब र प्रतिक्रिया

दिनुहोला

साथै यदि तपाईंहरु आफ्नो लेख रचना

यो ब्लगमा पब्लिश गर्न चाहनु हुन्छ भने

इमेल गर्नुहोस्

sahitya.sirjana86@gmail.com

ब्लग भ्रमण सूचक

free counters

.

कृपया आफ्ना लेख रचना
मा पठाई सहयोग गर्नु होला |



नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका

नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका नेपालीमा लेख्दा लेख्दै अंग्रेजी लेख्नु परेमा अनि अंग्रेजी लेखिसकेपछि फेरी नेपाली लेख्नु परेमा Ctrl+G थिच्नुहोस |

  © This blog Template is developed by http://sahityasirjana.blogspot.com/ 2010