.

नमस्कार यहाँ लाई स्वागत छ हाम्रो साहित्य सिर्जनामा .

यस ब्लगमा खोज्नुहोस्...

Wednesday, June 16, 2010

अमेरिकन ड्रीम


बिधा                
{
कविता
 @
बासु ढकाल

कैलिफोर्निया



हाय !
मेरो अमेरिकन ड्रीम 
साउन मा आँखा फुटेको म गोरु 
जता हेर्यो उतै हरियै हरियो देख्छु 
म जिंदगी हाड घोटेर 
फोक्सो फुकाई फुकाई 
रगत सुकाई सुकाई 
दिन रात हरूमा र 
रात दिन हरुमा रूपांतर गर्दैछु/

प्लास्टिकका क्रेडिट कार्ड हरु संग जिंदगी साटेर
सपनाका महल ठडयाउन तल्लीन म 
यही जन्मको सहज ऋण तीर्न 
ओवर टाइम गर्दै छु
र प्रत्येक दिन अलि अलि मर्दै छु/

हाय मेरो अमेरिकन ड्रीम 
हरिया पात हरु बटुल्दै 
हरियो पत्तो हात लाउने धुनमा 
मेरो कपाल फुल्यो मन फुलेको छैन/

थुकक जिंदगी!
कहिले त फर्किएर जाऊं जाऊं लाग्छ !
गएर के गर्नु र ?
देश आक्रांत छ बिभाजित मन हरुमा 
फेरि भोलि पल्ट यतै फर्किएर आऊं आऊं लाग्छ /


Share/Bookmark

0 कमेन्ट गर्नुहोस:

हाम्रो अनुरोध

तपाईंहरुलाई ब्लग

कस्तो लाग्यो

कृपया

आफ्नो राय,सल्लाह

सुझाब र प्रतिक्रिया

दिनुहोला

साथै यदि तपाईंहरु आफ्नो लेख रचना

यो ब्लगमा पब्लिश गर्न चाहनु हुन्छ भने

इमेल गर्नुहोस्

sahitya.sirjana86@gmail.com

ब्लग भ्रमण सूचक

free counters

.

कृपया आफ्ना लेख रचना
मा पठाई सहयोग गर्नु होला |



नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका

नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका नेपालीमा लेख्दा लेख्दै अंग्रेजी लेख्नु परेमा अनि अंग्रेजी लेखिसकेपछि फेरी नेपाली लेख्नु परेमा Ctrl+G थिच्नुहोस |

  © This blog Template is developed by http://sahityasirjana.blogspot.com/ 2010