.

नमस्कार यहाँ लाई स्वागत छ हाम्रो साहित्य सिर्जनामा .

यस ब्लगमा खोज्नुहोस्...

Tuesday, June 15, 2010

म पातल भासिंदैछु भाग (१) र (२) !!!!
















बिवश बिप्र 
आबुधाबी,युएइ 
 alonemadhab@gmail.com

म पातल भासिंदैछु ---- भाग (१)

रेगिस्तानी डामहरु आलो छँदा-छँदै
समयका अक्षाँशहरुले कोल्टे फेरेपछि
आकाशको इशानकोणमा
तडिल्लतासँगै
चम्कने दोश्रो ध्रुबतारा म,
आज,
पाताल भासिंदैछु !!

क्रौन्चजस्तो
अवीरल
चिरविर गरिरहने
अकण्टक,
अतन्दृत,
अनि बिश्रुत म,
निस्तरंग अंगारिकाहरुमा
तरंग खोज्ने पाषक म,
आज,
पातल भासिदैंछु !!!

न म गुल्मवल्ली हुँ !
न त अकाल कुसुम नै,
म त करिषाग्नी पो हुँ !!

बलिरहन्छु,
जलिरहन्छु,

त्यसैले,
जिबित पापहरुको धुक-धुकी छाम्दै
कंकालको आगो ताप्न म,
आज,
पाताल भासिंदैछु !!!


म पातल भासिंदैछु ----- भाग (२)

चर्मचच्छुहरुको दृष्टी परिरहने मनोरमा म !
करोडौ आँखाहरुले बिक्षण गरिरहने मानसी म !
स्व-लज्जा को रक्षार्थ संघर्ष गर्दा गर्दै म !
आज,
पाताल भासिंदैछु !!!

कली जन्मदैछिन,
बिश्वमृत्युको जंजीर बोकेर !
त्यै कलीको प्रतिस्पर्धी सत्य भार्या हुँ म !
त्यसैले,
प्राणोत्सर्ग पूर्व पुन:
एक धर्तीको जन्मार्थ म,
आज,
पाताल भासिंदै छु !!!

जननी म !
जनक म !
नर म !
नपुंशक म !
श्रीष्टी म !
अनि,
गोचर म !

यसकारण....

जैवीक अबयबहरुको पथ बिचरण गर्दा-गर्दै,
समधिक लासहरुको विचबाटै म,
आज,
पाताल भासिँदैछु !!!!




Share/Bookmark

0 कमेन्ट गर्नुहोस:

हाम्रो अनुरोध

तपाईंहरुलाई ब्लग

कस्तो लाग्यो

कृपया

आफ्नो राय,सल्लाह

सुझाब र प्रतिक्रिया

दिनुहोला

साथै यदि तपाईंहरु आफ्नो लेख रचना

यो ब्लगमा पब्लिश गर्न चाहनु हुन्छ भने

इमेल गर्नुहोस्

sahitya.sirjana86@gmail.com

ब्लग भ्रमण सूचक

free counters

.

कृपया आफ्ना लेख रचना
मा पठाई सहयोग गर्नु होला |



नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका

नेपाली यूनीकोडमा टाईप गर्ने सजिलो तरीका नेपालीमा लेख्दा लेख्दै अंग्रेजी लेख्नु परेमा अनि अंग्रेजी लेखिसकेपछि फेरी नेपाली लेख्नु परेमा Ctrl+G थिच्नुहोस |

  © This blog Template is developed by http://sahityasirjana.blogspot.com/ 2010